Klienti 365 banky hlásia problémy. Banka ich potvrdzuje

Internetová banka 365 potvrdzuje problémy klientov po aktualizácii aplikácie pre operačný systém Android aj iOS. Nová verzia aplikácie mala klientom priniesť nové funkcie a tiež nový platený účet.

Na webe však banka teraz informuje, že užívatelia aplikácie s Androidom hlásia problémy. Aplikácia pre iOS v novej verzii dostupná nie je vôbec a stará verzia aplikácie už nefunguje. Namiesto aplikácie majú majitelia účtov v 365 banke využiť internet banking.

„Mrzí nás to… 😞 V rámci aktualizácie apky evidujeme viaceré výpadky a obmedzenia. Na ich odstránení intenzívne pracujeme. Preto pri volaní na Infolinku môžete aktuálne čakať dlhšie. O plnej funkčnosti vás budeme informovať SMSkou. Platby kartou fungujú bez obmedzení Využite, prosím, dočasne Internet banking,“ uvádza na webovej stránke banka.

Internetová banka 365 tento týždeň oznámila viaceré zmeny. Okrem bezplatnej verzie účtu banka oznámila aj platený účet za 5 eur mesačne, keď do účtu zahrnula aj výbery z cudzích bankomatov a tiež možnosť pridať na účet disponenta. Platená verzia účtu prichádza iba pár mesiacov po tom, čo Poštová banka oznámila, že práve 365 sa stane nosnou značkou.

Internetová banka 365 totiž funguje len ako odštepný závod Poštovej banky. To sa však má zmeniť. Hlavnou bankou má byť práve 365 a Poštová banka má ísť do úzadia.

365 banka však v rámci zmien oznámila aj zmeny v aplikáciách, ktoré teraz nefungujú. Pribudnúť má napríklad zmena PIN kódu k platobnej karte priamo v aplikácii. Banka tiež bude vydávať aj virtuálnu kartu, ktorú bude možné používať ihneď po zriadení účtu. Nebude teda potrebné čakať, kým príde plastová karta domov.

Total
0
Shares
1 komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Podobné články