Účet STALOSA.sk: vytvorenie, zmeny a funkcie

Zodpovedané Zatvorená
1
0

Aby ste mohli využívať niektoré funkcie portálu STALOSA.sk ako je napríklad pridávanie článkov, recenzii, či napríklad tém na fórum musíte mať účet STALOSA.sk.

Vytvorenie účtu je jednoduché a môžete si ho vytvoriť priamo na stránke vytvorenia účtu.

Pri vytváraní účtu vypĺňate len základné údaje. Povinnými sú meno, priezvisko, mail a samozrejme heslo. Pri registrácii si zároveň vytvárate vaše užívateľské meno, ktorým sa budete aj prihlasovať. Výberu užívateľského mena venujte zvýšenú pozornosť nakoľko neskôr ho nie je možné zmeniť.

Vo vašom profile však môžete kedykoľvek meniť zobrazované meno. Do svojho účtu potom samozrejme môžete pridávať aj ďalšie údaje. Ich uvedenie však nijako nevyžadujeme.

 

  • Musíte sa aby ste vedeli pridať komentár
Najlepšia odpoveď
1
0

Po schválení účtu (zvyčajne už do niekoľkých minút a ojedinele do 24-hodín) sa môžete do účtu prihlásiť. Po prihlásení sa do účtu môžete svoj profil upravovať.

Do profilu môžete napríklad doplniť údaje o vašom vzdelaní, kontaktné údaje (pozor tieto kontaktné údaje sú verejne prístupné) a tiež napríklad môžete napísať niečo o sebe.

Dôležité však je ako nastavíte viditeľnosť jednotlivých polí profilu. Na výber máte zo štyroch možností.

Každý” – Ak nastavíte viditeľnosť ktoréhokoľvek poľa Profilu na „Každý“ budú tento údaj vidieť všetci a to bez ohľadu na to či sú alebo nie sú registrovaným Užívateľom. Nezabudnite, že ak ste mali ktorékoľvek pole nastavené na túto hodnotu a neskôr ju akýmkoľvek spôsobom obmedzíte bude chvíľu trvať kým napríklad Vyhľadávacie roboty takúto zmenu zaregistrujú.

Všetci členovia” – Ak ktorékoľvek pole Profilu nastavíte na túto hodnotu uvidia ho všetci Užívatelia s vytvoreným Účtom a po prihlásení sa do Účtu. Ak použijete toto nastavenie nebudú jednotlivé polia Profilu viditeľné pre neregistrovaných Užívateľov. Niektoré polia však naďalej môžu vidieť Vyhľadávacie roboty.

Tvoji priatelia” – Ak chcete výraznejšie obmedziť dostupnosť údajov môžete jednotlivé polia nastaviť ako viditeľné len pre vašich priateľov. Ostatní registrovaní Užívatelia alebo neregistrovaní Užívatelia tieto údaje potom neuvidia. Niektoré polia však naďalej môžu vidieť Vyhľadávacie roboty.

Iba ja” – Znamená to, že okrem vás tieto údaje nikto iní neuvidí. Samozrejme môžete kedykoľvek viditeľnosť zmeniť. Tieto údaje ešte môžu vidieť administrátori a oprávnené osoby. Niektoré polia však naďalej môžu vidieť Vyhľadávacie roboty.

  • Musíte sa aby ste vedeli pridať komentár
Najlepšia odpoveď
1
0

Ako môžete upraviť vaše údaje?

Upraviť údaje môžete v časti „Profil“ a v sekcii „Upraviť“. Táto časť je rozdelená do viacerých samostatných sekcií, kde viete upravovať jednotlivé údaje o vás. Pri každom poli potom viete nastaviť viditeľnosť pre ostatných užívateľov.

UPOZORNENIE: Neodporúčame nastaviť viditeľnosť polí profilu na „Každý“ v tomto nastavení vidia údaje všetci návštevníci a vyhľadávacie roboty.

Sekcie profilu a čo v nich môžete nastaviť?

Profilové údaje – v tejto časti nastavujete iba zobrazované meno. Toto pole ako jediné nemá možnosť nastavenia viditeľnosti a je automaticky nastavené pre zobrazenie pre všetkých bez ohľadu na to, či ide o prihláseného užívateľa alebo iba návštevníka.

O mne – v tejto časti môžete vyplniť niektoré údaje o vás ako je dátum narodenie, či napríklad bydlisko.

Moje záľuby – v tejto časti môžete napísať niečo o vašich záľubách aby vaši priatelia vedeli, čo vás zaujíma a baví.

Vzdelanie a zamestnanie – v tejto časti môžete vyplniť údaje o vašom dosiahnutom vzdelaní a vašom zamestnaní, či už ide o existujúce zamestnanie alebo predchádzajúce pracovné skúsenosti.

Kontaktné informácie – v tejto časti môžete uviesť kontaktné údaje na seba. Nezabudnite však, že ak ich zverejníte môže mať k nim na základe nastavenia viditeľnosti aj ktokoľvek na internete.

Bezpečnostné nastavenia – v tejto časti môžete nastaviť bezpečnostné otázky a ďalšie bezpečnostné nastavenia. Táto časť je určená len pre vás a nemáte možnosť meniť viditeľnosť jednotlivých polí.

  • Musíte sa aby ste vedeli pridať komentár
Najlepšia odpoveď
1
0

Notifikácie a upozornenia

V niektorých prípadoch sa vám môžu zobraziť aj notifikácie a upozornenia. Notifikácia sa vám zobrazí napríklad, keď vás niekto spomenie alebo napríklad ak vám niekto pošle súkromnú správu.

Notifikácie sa vám zobrazujú v hornej lište po prihlásení sa do vášho profilu. Nájdete ich aj vo vašom profile v časti „Upozornenia“. V tejto časti profilu si viete pozrieť neprečítané, ale aj prečítané upozornenia. Na niektoré Notifikácie dostane upozornenie aj mailom. Tieto mailové upozornenia je však možné vypnúť.

Nastavenie mailových upozornení sa však nachádza v časti „Nastavenie“ a v sekcii „E-mail“. V tejto sekcii viete nastaviť, ktoré notifikácie si prajte dostávať aj mailom.

Nastaviť tu môžete nasledovné mailové upozornenia:

AKTIVITA

  • Člen pridal zmienku o vás v aktualite statusu
  • Člen reagoval na vašu aktualizáciu statusu alebo na váš komentár

SPRÁVY

  • Člen vám poslal novú správu

PRIATELIA

  • Člen vám poslal žiadosť o priateľstvo
  • Člen prijal vašu žiadosť o priateľstvo

SKUPINY

  • Člen vás pozýva do skupiny
  • Informácia o skupine je aktualizovaná
  • Boli ste povýšený na moderátora alebo administrátora skupiny
  • Člen žiada o členstvo v skupine v ktorej ste administrátorom
  • Vaša žiadosť o členstvo v skupine bola schválená alebo zamietnutá
  • Musíte sa aby ste vedeli pridať komentár
0
0

Správy

Užívatelia s aktívnym účtom si môžu cez portál STALOSA.sk posielať aj Správy. Posielanie súkromných a verejných správ je dostupné pre všetkých členov s aktívnym účtom.

Správy je možné posielať priamo cez „Profil“ a sekciu „Správy“. V tejto sekcii nájdete aj všetky doručené správy alebo odoslané správy. Samozrejme tu môžete vytvoriť aj správu.

Správu môžete poslať ktorémukoľvek užívateľovi vložením jeho užívateľského mena – stačí začať písať a automaticky sa zobrazujú návrhy užívateľov.

Povinný je aj predmet správy. V rámci textu je potom možné použiť aj základné formátovanie. Pripojenie súborov nie je dovolené.

Dôležité správy môžete označiť aj hviezdičkou. Správy označené hviezdičkou sa vám zobrazia ako prvé v zozname správ.

  • Musíte sa aby ste vedeli pridať komentár
Zobrazujem 4 výsledky